Pomoc
Najczęściej zadawane pytania:
W jakim czasie będzie realizowane zamówienie?
- Odpowiedź. Większość zamówień wysyłamy w ciągu 24H, po sprawdzeniu czy jest w magazynie.
Czy muszę zamawiać przez stronę?
- Nie. Działamy od 1996 roku więc zamówienia przyjmujemy w dowolnej formie pisemnej. e-mail: tel.: 799 356 648 lub przez stronę www.szalonymax.pl
Skąd będę wiedział że zamówienie dotarło?
- Po przyjęciu zamówienia dostaną Państwo fakturę zwrotną z wszystkimi potrzebnymi informacjami maksymalnie do godziny (oczywiście w dni robocze pomiędzy 9.30 do 16.00 od poniedziałku do czwartku, w piątek do 14.00). Zamówienia które wpłyną po godzinie 16.00 będą realizowane od rana w następnym dniu roboczym.
Czy dostanę fakturę?
- Tak oczywiście, na wszystkie towary jest wystawiana faktura VAT. Nie wysyłamy faktur razem z towarem, ponieważ ulegały zniszczeniu w czasie transportu. Były takie sytuacje że faktura została wyrzucona razem z pudełkiem. Często też Klienci proszą o wysłanie faktury pod inny adres, do księgowości lub do biura.
Co się dzieje z nadpłatą lub gdy zamówienie zostanie opłacone a towar niedostępny?
- Nadpłaty księgowość zwraca niezwłocznie po ustaleniu właściwego numeru konta. Zdarzało się tak że pieniądze wracały do urzędu pocztowego lub okienka kasowego z którego zostały wysłane.
Płatności kartą.
Płatności kartami kredytowymi i e-przelewami rozliczane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego DOTPAY www.dotpay.pl
Jak kupować?
1. Wyszukaj odpowiedni produkt w kategorii lub w wyszukiwarce.
Jeśli zdecydowałeś się na zakup interesującego Cię produktu musisz najpierw go umieścić w koszyku.
W tym celu wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj do Koszyka” znajdujący się pod zdjęciem wybranej przez Ciebie pozycji.
Gdy dodałeś już wszystkie towary do koszyka, wejdź do sekcji KOSZYK w prawej górnej części strony.
Sprawdź, czy znajduje się tam wszystkie produkty, jakie chciałeś do niego dodać. Klikając „Przejdź do koszyka”
2. Jeśli dokonujesz pierwszych zakupów, w formularzu podaj dane niezbędne do wysyłki. Potrzebny nam będzie też Twój numeru telefonu lub adresu e-mail, które pozwolą nam potwierdzić Twoje zamówienie. ( Jeśli masz już konto po zalogowaniu, Twoje dane zostaną automatycznie wpisane do formularza. )
Jeśli będziesz chciał zmienić ilość lub usunąć jakiś produkt, wystarczy zmienić ilość lub skasować i zatwierdzić klikając "AKCEPTUJ ZMIANY". Następnie wyślij przycisk klikając "WYŚLIJ ZAMÓWIENIE" ( zamówienie zostanie do nas wysłane).
Jeśli podałeś w zamówieniu adres e-mail, sklep automatycznie wysyła e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Aby potwierdzić zamówienie, kliknij w link przesłany w e-mailu.
Sposób dostawy
Szalonymax.pl dostarcza towar na terenie całego kraju.
Dostawy realizujemy własnym transportem lub za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS. Nie wysyłamy pocztą!
Koszty dostawy
Staramy się żeby koszty dostawy były jak najniższe.
- Jeżeli pod zdjęciem towaru jest napis: "Dostawa gratis na terenie całego kraju" oznacza to że towar jest dostarczany bezpłatnie. W pierwszym emailu potwierdzającym może być podana wartość za dostawę 19,90 ale to jest email automatyczny. W drugim obsługa prześle fakturę proforma bez kosztów dostawy.
- W pozostałych przypadkach przesyłki do 30 kg - 19,90 PLN z VAT
- Powyżej 30 kg orientacyjnie 0,98PLN z VAT za każdy kilogram wagi przesyłki. Ale nie jest tak w każdym przypadku, ze względu na liczne promocje oraz zniżki dotyczące dostawy towarów.
Koszyk w sklepie dolicza automatycznie 19,90 z VAT.
Pracownicy obliczają prawidłowe koszty dostawy i przesyłają potwierdzenie na podany przy zamówieniu email lub faks.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt :-).
Czas oczekiwania
Większość towarów wysyłamy w tym samym dniu. Czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostawy
Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie i czas potrzebny kurierowi na jej dostarczenie.
Zwroty
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Reklamacje
Każdy towar objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o kontakt. Niektóre produkty są odsyłane bezpośrednio do producentów na ich koszt. W innym przypadku odsyłamy towar razem z otrzymaną z nim kopią faktury z napisem "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy Państwu pieniądze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Zdjęcia zamieszczone na stronie mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu. W przypadku gdy towar ma kilka wariantów, prosimy wybrać właściwy wariant.
Postępowanie podczas odbioru przesyłki
W tym rozdziale przedstawiamy Państwu, co należy zrobić, kiedy mamy wątpliwości, co do stanu doręczonej przez kuriera przesyłki. Są to bardzo ważne informacje, tym bardziej że właśnie na tym końcowym etapie zamówienia najczęściej dochodzi do wielu nieporozumień.
Postępowanie podczas odbioru przesyłki
Towar wysyłany do Państwa jest nowy. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego kod i nazwę z faktury.
Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować kurierowi jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. Mogą Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia przesyłki. Jeżeli okaże się, że towar ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, a w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.
Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym) i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa i spisać protokół na zgłoszoną przez Państwa szkodę. Wszelkie reklamacje do Firmy przewozowej, wg prawa przewozowego, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. Spisany protokół należy przesłać do siedziby Firmy Szalonymax.pl adres w dziale kontakt. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od Firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez Szalonymax.pl towaru będącego przedmiotem reklamacji.
Postępowanie w przypadku uszkodzonej przesyłki
1. Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkody z kurierem i powiadomić Szalonymax.pl o zaistniałej sytuacji.
2. Przesłać do siedziby Firmy Szalonymax.pl kopii protokołu szkody i listu przewozowego.
Po otrzymaniu przez Szalonymax.pl reklamowanego towaru do 14 dni wyślemy Państwu nowy towar bądź zwrócimy poniesiony koszt. Protokół szkodowy odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.
Ochrona danych osobowych
Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu
realizacji umowy, wysłania zamówienia oraz w celu informowania o nowych produktach, oraz promocjach.
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Prawa dostępu do danych:
Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronach Szalonymax.pl Twoje Konto, każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Informacje ogólne
a) Firma jest wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 2697/96.
b) e-mail:
c) Dział obsługi klienta: 799 356 648 (od 9.30 do 16.00), piątek do 14.00.
d) Korzystanie z serwisu/sklepu Szalonymax.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności Szalonymax.pl
Firmy kurierskie:
Pekaes: www.pekaes.pl
DHL: www.dhl.com.pl
Infolinia DHL: 801 345 345
DPD: www.dpd.com.pl
Siódemka: www.siodemka.com
Schenker: www.schenker.pl
K-EX: www.k-ex.pl/kontakt
Fedex: www.fedex.com
UPS: www.ups.com
GLS: www.gls-group.eu
Infolinia GLS: 46 814 82 20
JASFBG: Śledzenie przesyłki JAS FBG